UPS! Coś poszło nie tak i Twój produkt uległ uszkodzeniu?
Nie martw się! Masz możliwość reklamacji

1

Napisz do nas wiadomość na bok@butikolv.pl z opisem wady oraz wskaż numer zamówienia lub dane, abyśmy mogli zweryfikować zamówienie. W odpowiedzi prześlemy instrukcję reklamacji.

2

Nadaj do nas przesyłkę z reklamowanym towarem
PAMIĘTAJ!
Paczkę wyślij bezpośrednio na nasz adres:
Butik OLV
ul. Warszawska 39/1
09-520 Łąck

Przesyłki z punktów odbioru nie będą odbierane!

3

W celu sprawnego procesu reklamacji wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny, podając w nim niezbędne informacje.

4

PAMIĘTAJ!
Towar na reklamację odeślij czysty i suchy oraz w ogólnym stanie higienicznym, który umożliwia dokonanie oględzin produktu.

Zabezpiecz przesyłkę we właściwy sposób, tak aby zwracany towar nie został uszkodzony w transporcie.
Decyzję reklamacyjną prześlemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem.
Powrót do góry

Szukaj produktów

Produkt został dodany do Twojego koszyka